Life update/Future of my blog

22:51

Hello!

Long time no post :) There has been a lack of posts for the past month and I feel it's right to give you all a quick update. Life has been pretty hectic lately, I've been super busy with my job (yay 10+ hour long shifts). While I love it and it's rewarding, after coming home in the evening all I see is my bed. On the weekends I like to recharge my batteries and spend some quality time with my pets and loved ones. On top of that I've been having problems with my camera, it's getting old and it would need to be replaced. But honestly this are all...well I wouldn't call them excuses, because they are valid reasons not to blog, but they are not the main reason I don't feel like blogging.

The truth is, blogging community changed a lot and not necessarily for the better. It all feels like a big competition who's the best, who gets invited to events, who get sent PR products... It also doesn't help that the companies started to realize how influential the voice of bloggers can be. I will admit, it feels good when a company notices you and sends you products to test out and I'm always thankful. But it can cause a strain on you and sometimes you start pressuring yourself to post about the product although no company every forced me to make a post. Soon you find yourself stuck, posting about products you think you should and not what you'd really want. Reviewing PR products can however quickly go sour and it's one of my biggest pet peeves when bloggers don't state in the post that the products were send to them. Or when a company sends them skin care and bam, thee days later a full review on the blog. Yeah I'm sure you really tested the product and I totally believe you when you say it's the best thing ever. Until you get the next product sent to you ;) You get the picture.

Sometimes bloggers also get too entitled. There are of course some exceptions but  we aren't cosmetologist, doctors, personal trainers, dietitians... Sometimes I see such shit spewed out that I almost feel ashamed for the blogger. If you don't have a legit qualification please do not give "professional" advice. And I know, I can just ignore bloggers/posts like that and do my thing. But it's still part of blogging community and you kinda can't escape it.

Not all bloggers are like that, there are many amazing Slovenian bloggers that I really trust and enjoy reading such as Polona, Petra, Mateja, Sanja and others.

From time to time I like to go back and read my very old blogposts. The pictures were horrible, text was sloppy but I still remember what joy it was to write a blogpost and press "publish", how fulfilling it all was. 

I am rambling but honestly I don't even know where I wanna go with this post and my blog. I hope to find that passion for blogging I once had. Congrats if you made it through this post and I hope you'll soon read my new blogpost.


Thanks for stopping by**

You Might Also Like

12 comments

  1. Žalostno... Mislim, te povsem razumem in se strinjam.
    Upam, da boš našla iskrico in nadaljevala z bloganjem, če ti pomaga, lahko tudi nehaš sprejemat PR izdelke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz upam, ker res pogrešam tisti občutek <3 Definitivno bom premislila, kako naprej z PR izdelki. Hvala za komentar <3

      Delete
  2. KAJ?!? Mene pa ni na listi zanesljivosti? :P :D :D :D :D
    Mene varuje bitchy osebnost, tako da mi večinoma PR&co ne pridejo do živega. Ne razkrivanje, hitre in vedno super pozitivne ocene, plonkanje od drugih blogerk, pametovanje o sestavinah ... to pa gre tudi meni občasno na živce. Takrat izkoristim moje dolge delavnike, da se malo odmaknem in napolnim baterije. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se skrivaš v "others" :D Meni tudi zelo koristi tale odklop, se vsaj malo distanciram in ne vidim situacije tako subjektivno. Bom pa še rabila par tednov. Hvala za komentar <3

      Delete
  3. Se popolnima strinjam s tabo in vem o čem govoriš... Enake stvari motijo tudi mene. Sploh tole, da je vsak lahko prehranski strokovnjak, zdravnik in kozmetolog v enem, kdaj se kar za glavo primem ko vidim kaksne neumnosti nekatere pišejo brez kakršne koli strokovne podlage, vsi bralci pa niso dovolj kritični da bi ločili zrno od plevela. In oh ti šment, tudi meni super profi slike, senzacionalni naslovi ne pomagajo, če vidim da so itak stvari podarjene, zadaj finančna sodelovanja, ki diktirajo vsebino... mislim da se je bloganje v zadnjem času res pokvarilo in tudi jaz sem vesela za Matejo, Petro in podobne, kar malo dvignejo moralo in pokažejo da ni še vse izgubljeno... Na srečo pa mislim, da tudi bralci niso neumni in znajo ločit leporečenje od iskrenih objav. Upam da boš z bloganjem nadaljevala, ker imaš dobro podlago pa bi bila vesela tudi kakšnega članka o zmotah, mitih ki jih širijo blogerke. Tistega o "bav-bav-u" vsega sintetičnega in kemičnega, ki "prehaja v vse plasti kože in celotni organizem" recimo še zdaj ne morem prebolet :D (ne vem več kje je bilo, spomnim pa se, da si se tudi ti oglasila)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap, včasih ne morem biti tiho, sploh ko pride do mojih kemikalij :D Mene tudi najbolj moti prav to zavajanje bralcev ker pač logično ne moremo biti strokovnjaki za vse in tako tudi (vsaj na začetku) ne moreš oceniti kredibilnost vira. Se pa dejansko še ne počutim dovolj informirana za pisanje takega tipa objav, vsaj zaenkrat bi to raje prepustila drugim, bolj izobraženim na tem področju :)
      Hvala za komentar <3

      Delete
  4. Najbrž nisem edina, ki meni, da je to odlično spisana objava. Me veseli, da takšne stvari deliš s svojimi bralci in te kot novopečena blogerka razumem. Z napisanim se popolnoma strinjam (še najbolj glede ocen izdelkov za obraz),v takšnih primerih sploh ne berem ocen izdelka, ker je zlagano. Mislim, da si takšnih stvari sploh nebi smela jemati k srcu, ampak seveda se to tiče vsakega posameznika. Upam, da čimprej rešiš camera thing (tudi sama razmišljam o nakupu nove, ampaaaak finance), prav tako pa ti želim, da najdeš zagon in se napolniš s pozitivno energijo za pisanje odličnih novih objav. Rada berem tvoje objave! Much love, xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala <3 Upam, da obe kmalu rešiva problem s fotoaparatom :) Zoprno je, ko končno najdeš malo navdiha za objavo, potem te pa še slike hecajo XD Hvala za komentar <3

      Delete
  5. Žalostno, da tako izgubljamo odlične blogerke :/ Tako iskreno še vedno nimam tega občutka o katerem govorite, da je med nami neko tekmovanje. Je pa res, da takoj ko mi gre nekdo na jetra z raznimi senzacionalističnimi naslovi, click baiti, očitnimi reklamami in prilizovanji podjetjem kliknem unfollow in lajf je takoj lažji. Jaz raje vidim, da nekdo drug dobi PR stvar in povabilo na dogodke kot jaz, to sem rekla že nekajkrat. Ne spremljam vse naše blogerke, tako da ne vem katere točno vas tako motijo in kdo so tiste, ki imajo objavo v parih dneh, ter so samooklicane strokovnjakinje, ampak upravljam par socialnih omrežij in me je šokiralo koliko blogerk fehta za izdelke, tudi take za katere ne bi pričakovala.

    Hvala, da tudi mojim objavam zaupaš <3 Mi ogromno pomeni <3

    Jaz ti predlagam, da malo spucaš blogroll, facebook in instagram, se znebiš vsega kar te najbolj moti. Upam, da boš potem našla navdih in energijo en viked za kakšno novo objavo :) Fotoaparata pa tudi jaz nimam :D

    ReplyDelete
  6. Malce pozno sem odkrila tale post ampak se čisto strinjam z napisanim.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...