Review: Avon Magic effects Molten metal

19:41

Hello!


ENG
A while ago Avon surprised me with their entire Magic effects Molten metal line. The lines consists of five polishes and has the standard Avon packaging; 10 ml and a nice, straight cut flat brush. The name of the line can be a bit misleading, I was expecting more of a chrome, liquid metal finish but these are actually subtle glitter textures. I tried to put top coat over it but the surface still wasn't smooth. Polishes are quite thick but still apply great. The pigmentation is very good, you can go for a thicker coat or two thin ones.


SLO
Pred časom me je Avon presenetil z laki iz linije Magic effects Molten metal. Linijo sestavlja pet lakov v standardni Avon embalaži. Steklenčka vsebuje 10 ml laka in ima ravno rezan čopič. Glede na ime linije sem pričakovala kovinski krom finiš, vendar gre za lake s teksturo. Učinek ni tako izrazit kot naprimer pri OPI teksturnih lakih, vendar je vseeno opazen. Površino sem poskusila zgladiti z nadlakom, vendar je ta ostala nespremenjena. Laki imajo gostejšo formulo, ki pa se kljub temu lepo nanaša. Pigmentacija je zelo dobra, za popolno prekrivnost je potreben en debelejši ali dva tanjša sloja.


The names of the shades are pretty self explanatory but here we go:
Odtenkov mi skorajda ne bi bilo treba opisati, saj imena vse povedo :)

Titanium - metallic taupey grey
Titanium - kovinski "taupey" siv odtenek



Graphite - graphite grey with copper glitters
Graphite - grafitno siv odtenek z bakrenimi bleščicami



Gold - cooler shade of gold
Gold - hladen zlat odtenek



Copper - warm gold/copper
Baker - topel zlat/bakren odtenek



Blue steel - silver with blue undertone
Blue steel - srebrna z modrim podtonom




I went with Graphite as my first pick. On photos I'm wearing two thin coats with no top coat. The staying power was great, maybe that's the reason for a difficult removing :) Still well worth in my opinion <3

Najbolj me je očaral Graphite, tako da sem ga izbrala za dejansko manikuro. Na fotografijah nosim dve tanki plasti, brez nadlaka. Graphite je zelo obstojen lak, sem pa imela malo težav z odstranjevanjem. Kljub temu, odtenek vreden manikure <3







Thanks for stopping by **
The product(s) in this post was/were sent to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

5 comments

  1. Very interesting...would love to see more of the titanium and blue steel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I llove the effect <3 I have some nail art planned using the rest of the shades :)

      Delete
  2. Kdor koli pride k meni vidi te lake in jih preizkusi je navdušen. So taki zanimivi, ne preveč grobi :). Meni je zelo všeč ta efekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. K meni pa noben ne hodi lakov gledat :D Res so nekaj posebnega <3

      Delete
  3. Oh my goodness!! <3 <3 <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...