L'Occitane praznične novosti: prvi vtisi

17:57

Pozdravljene!

Nekaj tednov nazaj me je v nabiralniku presenetila čudovita zlata, lepo dišeča kuverta z vabilom na druženje v poslovalnico L'Occitane. Moram priznati, da je moja zgodovina z L'Occitane kratka. Prvič sem se z njimi bolje spoznala šele letos oktobra na Beautiful Bloggers Meetup konferenci, kjer sta jih zastopali simpatični predstavnici. V darilni vrečki me je med drugimi čakala tudi odlična krema za roke, s katero se je začela moja L'Occitane romanca.

V torek smo se tako zbrale lepotne blogerke v L'Occitane poslovalnici v starem delu Ljubljane. Namen dogodka je bil predvsem predstavitev novih prazničnih novosti, treh linij, ki jih je v sodelovanju z L'Occitane ustvaril Pierre Hermé, uspešen francoski slaščičar. Po kratki, a zelo zanimivi predstavitvi vseh treh linij je sledila še kratka delavnica francoskega načina zavijanja daril. Ste vedeli, da vsako leto odvržemo več ton odpadnega zavijalnega papirja? Darila zavijte v reciklirane materiale ali pa jih poklonite v večnamenskih škatlah, ki bodo prejemniku darila lahko služile še naprej. Na ta način podarite darilo tudi naši Zemlji <3 Sledil je še družabni del dogodka, kjer smo blogerke lahko klepetale, posnele nešteto slik in se sladkale z odličnimi makroni ter pile smoothije v okusih, ki so odlično dopolnjevali predstavljene nove kolekcije. Ob odhodu pa nas je čakala še velikodušna darilna vrečka, ki je vsebovala tri izdelke novih kolekcij. Katera me je najbolj očarala je razvidno že iz samih slik, posnetih na dogodku :)















Seveda sem morala takoj preizkusiti nove produkte. Po nekaj dnevih uporabe ne morem podati poglobljene ocene, lahko pa z vami delim prve vtise.



JASMIN-IMMORTELLE-NEROLI spaja dišave jasmina, immortelle/suhocvetnice in nerolija. Gre za cvetlično dišavo, ki pa vseeno nosi v sebi svežo noto. Sama nisem ljubiteljica cvetličnih vonjav, je pa kolekcija požela veliko pohval "cvetličnoljubk". Kolekcija vsebuje toaletno vodico, lesketajoči puder za telo, gel za prhanje, mleko za telo, parfumsko milo, kremo za roke in balzam za ustnice.

JASMIN-IMMORTELLE-NEROLI mleko za telo bo navdušilo ljubiteljice cvetličnih dišav s suho kožo. Kožo odlično nahrani, lahka formula pa se hitro vpije in odišavi kožo.




PAMPLEMOUSSE-RHUBARBE pa je tista, ki mi je ukradla srce. Rabarbara in grenivka poskrbita za svežino, medtem ko note nageljnovih žbic in muškatnega oreščka dodajo pikantnost. Resnično unikaten vonj, ki ga morate "pošnofati" sami. V kolekciji se nahajajo toaletna vodica, gel za prhanje, mleko za telo, parfumsko milo, krema za roke in balzam za ustnice. Celotna kolekcija je na mojem nakupovalnem seznamu, vendar si bom naprej verjetno privoščila toaletno vodico.

PAMPLEMOUSSE-RHUBARBE krema za roke ima zelo vlažilno fomulo, bolj kot njihova Zesty lime krema. Hitro se vpije, tako da je primerna za vsako torbico, da o vonju sploh ne govorim. Definitivno obvezna oprema za prihajajočo zimo!




MIEL-MANDARINE je kolekcija, ki mi najbolj diši po praznikih. Glavni noti sta mandarina in med. Sama medu ne zaznam preveč, daje pa toplino vonju balzama. V kolekciji sta na voljo le krema za roke in balzam za ustnice.

MIEL-MANDARINE balzam za ustnice se nahaja v prikupni tubici. Embalažo je potrebno kar precej stisniti, da dobimo želeno količino produkta. Kljub temu se balzam v stiku z ustnicami kar stopi v oljnato strukturo. Balzam je oranžne barve vendar se na ustnicah barva ne opazi. Daje čudovit sijaj, tako da ga z lahkoto lahko uporabljate tudi kot nežno bleščilo za ustnice.





Mimogrede, ste vedeli, da sta pravilna zapisa le L'Occitane in L'OCCITANE? Priznam, da sem morala tudi sama popraviti zapis v objavi ali dveh.

Nakupe lahko opravite v spletni trgovini www.loccitane.si, vendar vam toplo priporočam obisk katere od njihovih številnih poslovalnic. Hvala še enkrat L'Occitane Slovenija in Niki, avtorici Beautyfullblog.si bloga, za vabilo in čudovito preživet večer!


Preverite še zapise ostalih blogerk!
Tamara - Cherry colors
Katja - Viva la vida blog
Luna - LunxxChi
Živa - Nothin' fancy. Really.
Monika- Sugarlove blog
Vanja - It's all about makeup and passion
Kristina - La dolce vita
Maja - Pink mascara
Tina - Tina
Simona - Beauty of a lemon
Cindy - All things artsy
Tara - The beauty of nail polish
Maša - Low maintenance beauty
Tanita - Tanita Weith
Gejba - Parokeets
Ajda - Ajdas blog
UniqaPoly - UniqaPoly
Sara - Passing fancy 

You Might Also Like

12 comments

  1. Mmm, mislim da nam je večini zadišala ravno ta grenivkina kolekcija. Njamaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je odlična <3 Upam, da me še kaj počaka do prve plače :D

      Delete
  2. Upam, da se tvoja romanca nadaljuje v neskončnost:). Krasne slikice si posnela doma, če ne bi imela izdelkov sama, bi jih hotela takoj povonjati. Tudi pri meni trenutno vodi vonj rabarbare in grenivke:), a in ja vuhuuuu vesela,ker sva se končno uspeli spozant.Vesela,vesela:)* p.s velik hvala za omembo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj hvala <3 Zgleda smo res vse "navalile" na to linijo :P Seveda, upam da se še kdaj vidimo!

      Delete
  3. Glede na tisto smotano svetlobo v trgovini si v objektiv ujela čudovite fotke! Super! Kolekcije so pa naravnost božanske - pri meni je tudi grenivka favorit! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww hvala <3 svetloba nam je verjetno vsem povzročala težave :)

      Delete
  4. Tudi tebi so super ratale fotke v trgovini glede na tisto žalostno svetlobo. So pa tiste, ki si jih naredila doma, sploh še bolj čudovite :)

    ReplyDelete
  5. Tile beli makroni so bili najboljši! :) Super te je blo zopet srečat in poklepetat! Moramo večkrat ponovit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, jaz sem na koncu samo še bele basala :D Se strinjam, v decembru obvezno kakšna kava

      Delete
  6. Uhh meni je mleko za telo fantastično, pa tudi vonj te linije mi je najbolj pri srcu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verjamem, moji sestri je tudi všeč :D Jaz nisem navdušena nad cvetličnimi vonji, pa mi je vseeno tekstura odlična

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...