Review: P2 Lost in Glitter Get gorgeous!

14:33

Hello!


Today I have for you another polish that was sent from mojadrogerija.si. We could picky any P2 nail polish - a heaven for any nail blogger :) I obviously gravitated towards glitter (love me some glitter puke <3). Gold is usually not my color but P2 Lost in Glitter Get gorgeous! looked so unique that I had to pick it up. It's like nothing in my nail polish stash, a gold shimmer base with holo glitters and chunky hexagons. The only downside is opacity, you need three thin coats to make it opaque but luckily they dry fast. The brush is a classic round brush and I had no problems with the application. The finish is a bit gritty but you can still get away without using any topcoat. This baby was very longlasting, after four days it still looked intact so did some stamping over it (coming in my next blogpost:). Obviously I strongly recomend this polish :)

Danes imam za vas še en lak, ki mi ga je poslala spletna trgovina mojadrogerija.si. Izbrala sem si lahko katerikoli barvni P2 lak za nohte - kaj drugega še lahko prosiš nail blogerko :) Najbolj so me pritegnili laki iz kolekcije Lost in glitter <3. Kljub temu, da zlata sicer ni moja barva, me je najbolj pritegnil P2 Lost Glitter Get gorgeous! Lak je res nekaj posebnega, sama kljub obsežni zbirki stekleničk laka česa podobnega še nimam. Lak ima bazo z zlatim šimrom, v njej pa holo bleščice in večje šestkotnike. Edina slaba stran je slabša prekrivnost, za popolno prekrivnost sem potrebovala tri tanke sloje, a se na srečo plasti hitro posušijo. Čopič je klasičen in mi ni povzročal težav pri nanosu. Brez uporabe nadlaka se lak (kot večino bleščičastih lakov) posuši v grob finiš (slovenski izrazi, povezani z nohti, očitno niso moja zadeva :) Lak je zelo obstojen, po štirih dnev je še vedno izgledal super, nadgradila pa sem ga še s štempljanjem (objava sledi v kratkem). Jaz vam P2 Lost in Glitter Get gorgeous močno priporočam, za 3,86€ ga lahko dobite na mojadrogerija.si

  P2 Lost in Glitter Get gorgeous! 3 coats + top coat






A blurry photo so you can imagine how sparkly it really is <3



Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

14 comments

  1. Uau, ful je lep!

    Sam tole se težko odstranjuje joj edina slabost :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jst kr v alufolijo zavijem pa gre :) Bleščice so res težavne za odstranjevanje, samo eni laki so tega povsem vredni <3

      Delete
  2. krasotan *.*
    imam ga i ja, ali ga još nisam nalakirala :(

    ReplyDelete
  3. Čudovit je:). Mi je malo žal, da si nisem izbrala tega. Sem razmišljala med barvnimi in bleščicami.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je poseben <3 Jaz tudi nisem vedela katerega bi, samo se mi zdi da že imam večino barvnih odtenkov :D

      Delete
  4. Vau, res je krasen. Jaz sem ga hotela lani kupiti v Avstriji, pa sem mislila, da ga bom morala slojiti, zato sem preskočila. Now I see I need it. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res ga rabiš ;) Jaz imam še srebrnega nagledanega <3

      Delete
  5. So pretty!!! ^_^ Love the sparkle.

    ReplyDelete
  6. Oh wow this is just a stunner! I love it <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's really unique and pretty <3 Thank you *.*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...