Essence Happy holidays TE

15:21

Hello!

I'm very late with this post I know, but getting my masters degree is really taking a big chunk of my time. So in October Cosnova organised a Catrice and Essence event for Slovenian bloggers which was oh so amazing so thank you again Cosnova! We could also take products to try out and I managed to hold myself back and I only took a few products, I'm totally proud :) To top everything off, they also showed us an exclusive preview of a new TE Happy holidays, which now just hit the stores. I managed to do some quick swatches, sorry for the bad quality of photos but I was so excited and shaky :)

I made a collage of all the products:

And this is how the stand looks:


Swathes of the Essence Happy holidays tinted lip balms:


Essence Happy holidays blush sticks:


Essence Happy holidays  colour³ nail polish:




I would definitely recommend you the res lip balm, it's a really gorgeous sheer red. The polishes are also very pretty but I'm totally bias when it comes to nail polish :)
Here you can read post from other bloggers who attended (they also have more photos from the event:
Miss Gin
Sara
Taya
Ina
Tamara
Tina
Gejba
Sandra
Ana

Thanks for stopping by**

You Might Also Like

4 comments

  1. A ti si bla tut na eventu? Kaj samo jaz nisem šla? :D Zdaj mi je skoraj malo žal, da nisem mogla. :)
    Verjetno sem edina, ki mi ta kolekcija ni nič posebnega. Zelen lak ni slab, to je pa tudi vse :)

    Deja Zu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi :) Upam, da kmalu spet kaj organizirajo pa bomo vsi šli :) Kolekcija je meni samo lepa, pač praznična, kaj novega pa res ni

      Delete
  2. Super post. Na dogodku sem vzela temnejši rdeč lak, nadlak in trepalnice, včeraj pa sem stala pred polnim stojalom in razmišljala, če bi še vzela zelen lak in kak balzam, ampak sem se na koncu odločila, da ne rabim. Čeprav rdeč mi je všeč na tvojem swatchu. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe pridna :) Rdeč je meni res lep, ker je dejansko rdeč, ne neka sprana roza kot ponavadi izpadejo

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...