Review: Heart nail stickers

22:45

Hello!

This is the second product I was sent by Mojadrogerija. We could chose nail stickers. I decided to go a bit out of my comfort zone so I chose the cutes girliest nail stickers ever :)
I love the variety of heard shaped stickers that you get but unfortunately they didn't work for my nail type. My nail beds are very curved and the stickers are flat so you can predict what happen; the stickers lifted on the edges and didn't wanna stick to the curves of my nails, even with topcoat on. The glue on them is quite strong so I'm sure they would work just fine on someone with flatter nail beds.

Tole pa je še drugi izdelek, ki mi ga je ta mesec poslala Mojadrogerija. Ta mesec smo si lahko izbrale tudi nalepke za nohte. Odločila sem se, da poskusim nekaj netipičnega zame, zato sem vzela najbolj punčkaste nalepke, ki so bile na voljo. Všeč mi je, da je v kompletu veliko različnih nalepk, saj lahko tako ustvarimo več efektov na nohtih. Na žalost pa nalepke niso želele sodelovati z mojimi nohtu. Moje nohtne posteljice so zelo ukrivljene, nalepke pa so dokaj toge in ravne. Čeprav je lepilo precej močno, so se mi robovi vseeno dvigovali kljub nadlaku ( Verjetno pa bi nalepke ustrezale nekomu z bolj ploščatimi nohti.

Essence Very berry, Flormar matte M01, nail stickers







Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

4 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...