Catch of the month: December

11:34

Hello!

First post this year whoop whoop :) Hope you all had a great New Year's Eve.
Only two photos this month. Like a boss! Totally proud :) 

I did some online shopping:
- Tony Moly GS08 Milky way
- Innisfree 101
- Innisfree 102
- Innisfree 103
- Innisfree 105



Here I also bought 2 polishes, well 3 technically :)

-Alessandro Go magic! Crystal punk in Blue rocks the club
- Essence Fantasia TE Take a ride on Pegasus


All in all, a great month :)
Thanks for stopping by**

You Might Also Like

8 comments

  1. Innisfree 103 looks AMAZING!

    Happy New Year dear! all the best! =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Going on my "to swatch" list :) Best wishes for you too :*

      Delete
  2. Ta mesec si bila pa res pridna. :)
    Moram pohvaliti tudi sebe, ta mesec nisem kupila veliko lakov, sem jih pa kar nekaj dobila (nagradne igre, darila). :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ane ane :) Včasih nam nekako rata :)

      Delete
  3. Nekako mi je uspelo spregledati komentar, ki si ga pustila pod Tony Moly laki na mojem blogu. In seveda ko sem ga danes prebrala, me je skoraj kap. Iskreno se ti opravičujem, da si porebovala tako dogo čakati na odgovor ( tako dolgo da je vmes željeni lak že prepotoval polovico sveta).
    Verjetno si že dobila odgovor na vprašanje,ampak za vsak slučaj še tukaj napišem, tisti laki niso bili v setu
    Prečudovite lake si kupila! =)
    Še enkrat oprosti!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...