Essence Twilight Breaking Dawn Part 2 TE Jacob's Protection

20:46

Hello!

This is the first polish from Breaking dawn TE that I'm gonna show you. This little beauty is Jacob's protection; blackened blue filled with tons of blue and green glass flecks. But this is where the good things stop :(
The quality really isn't up to Essence's usual standards. The brush is short, bushy and badly cut, polish itself is thick, goopy and will not dry. 
Knowing all of that I would still buy it again and again, because it's so gorgeous <3 If you can get it anywhere, get it :)







Did you get anything from this collection?
Thanks for stopping by**

You Might Also Like

14 comments

  1. Kolekcije nisem še zasledila, ampak po vseh swatchih me že mika. Še posebej Edward's Love, ki ima zajeto pravo mero zanimivosti v sicer črnem laku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menda jo že najdeš v Dm-ih :) Edward's love me pa začuda ni prepričal, se mi zdi, da je tako kompleksen le v steklenički, na nohtih pa potem nima takega efekta

      Delete
  2. Pretty <3 as much as i love blue the gold one from this collection is my favorite ;)
    xoxox
    gin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ane? :) Gah jst se tud vedno bolj ogrevam za zlatega, za štemplanje

      Delete
  3. Lep je zelo! :)

    http://vivalavida-fashion.blogspot.com

    slediva?

    ReplyDelete
  4. Super swatchi in moram reči, da prekrasno izgleda na tvojih nohtih. :)

    ReplyDelete
  5. Danes sem ga komaj komaj odložila nazaaj na polico! Sej vem, da mi bo žal ... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neee, zakaj?? Hecam se :) Me je izučilo, da se ni vredno sekirat za TE lake, čez nekaj časa jih lahko kupiš na forumih ali blogih :

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...