Deborah Milano shine tech 18

23:50

Hello!

First off, sorry for the nail lenght inconsistency :) No, my nails did no just miraculously grew that fast :) I post my manis with about two weeks of delay. I started doing that so I always have a few posts ready in case I don't get good light for photos or I'm wearing something I've already shown you. I swatch in advance but never more manicures per day. I put nail polish on, take pics of it and then wear it until it chips/I get bored with it.There, a little background on me :)

I had to wait almost an entire month for a sunny day to swatch Deborah Milano shine tech 18 for Meri from Mejkap, who requested to see it. I'm so glad she did, because it looked gorgeous in the bottle. On the nails it's a different story unfortunately. The holo glitter really doesn't shine through and it dries quite gritty, even with top coat. Such a shame cause it really looks gorgeous off nails. I'll have to try it again it the summer, maybe it will look better in a stronger light :)








Thanks for stopping by**

You Might Also Like

8 comments

  1. I love it! It looks similar to the NOTD I've just posted :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are so right :) Your mani looks the way I hoped mine would look.

      Delete
  2. Na tebi mi lepo izgleda, ampak jaz redko nosim črne lake. Sem pa imela enega podobnega od S-he s holo bleščicami, ampak sem ga dala naprej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Niso ti všeč črni laki na sebi? Za S-he pa vem katerega misliš, ga imam. Tako kot vse črne in črnim podobne, ki se dobijo v naših drogerijah :D

      Delete
  3. Ja se sad pitam zasto ja do sad ovog nisam kupila, divan je. A sto se swatchanja tice tako i ja uvijek stavim nesto pa nosim dok se ne chippa, nemam swatching maratone kao neke blogerice. Jedino je problem sto ja rijetko kad imam stogod pripremljeno unaprijed

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je lep :) Swatchanje 10ih lakov na dan....ain't nobody got time for that :)

      Delete
  4. Hvala, Ina! :) Meni je tudi na nohtih všeč, te raznobarvne bleščice ga res poživijo. Če naletim kje na znižanega, bom zagotovo razmislila o nakupu. :) Zadnje čase me Deborah prav navdušuje s svojimi Shine-Tech laki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni problema :* Jaz sem ga dobila znižanega za 50% v Nami, sicer v Šk. Loki, ampak se mi zdi, da sem znižane videla tudi v ljubljanski.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...