Essence Crazy good times TE Colourbration

19:21

Hello!

You ready for some crazy good times? (OMG who writes this cheesy tacky shit? :)

First up is Colourbration. This is not a colour everyone will like; a lime green with tiny yellow gold flakies/flecks. Two coats, a little on the thick side, but a third coat wouldn't harm. I must say this is a very longlasting nail polish; it lasted on me for 5 days, no chips or tip wear, took it off cause I was bored :)







Would you wear this shade? Did you get anything from this collection?
Thanks for stopping by**

You Might Also Like

10 comments

  1. I love the shade, but I didn't get it. I have a similar one at home. Although, seeing your pictures, I regret not buying it a little bit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, it's pretty but atleast you have a similar one, right? :)

      Delete
  2. Da ti lak zdrži 5 dni. A lahko dobim tvoje nohte?

    Včasih take barve nisem marala, danes pa bolj ko je barva nenavadna, bolj mi je všeč. Sem se rahlo naveličala klasičnih barv.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pet dni je maksimum ponavadi, drugače pa ni problema, takoj menjam za tvoje :) Jaz tudi že celo večnosti nisem imela na nohtih neke klasične rdeče barve.

      Delete
  3. Kaj misliš? Joj ne. :D Mi je pa res žal, da mi ni uspelo dobiti modrega in rozike. :/
    Poseben pa je, ja. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se ni je zdelo ja :D res škoda, da tako dobre kolekcije ne vzamejo tudi Tuševe drogerije in DM-i. Rozika ima drugače dupe pri S-he, vsaj v starih embalažah vem da je bil podoben odtenek.

      Delete
  4. it's so pretty! by the time I finally got to this collection, it was almost sold out, only the black polish remained. I grabbed some false lashes though =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, I was really lucky to get all of them, The lashes looked awesome, too bad I can't wear them :(

      Delete
  5. wow, izgleda još bolje nego na reklamnim fotkama, prava boja za mene ;-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dejansko zgleda bolje v živo, dostikrat je pri Essence ravno obratno :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...