S-he 468

21:55

Town: Bubbleville
Population: Me :)

Hello!

Today I'm going to show you this troubled beauty, another S-he polish, another lovely generic name.
Damn, I love this color so much. It's a deep burgundy wine color with a violet undertone and a tone of shimmer. Not a full on frosty but you have to be careful for brush strokes. S-he polishes have a pretty thin brush but nothing unmanageable. I did however had problems with application because of the consistency - the polish is kinda thick and goopy so I automatically put on thicker layers and then bubblefest, here we come :( S-he 468 bubbled pretty bad but I managed to fix the situation a little bit with top coat. A little bit :(










Again, amazing color but so much fuss to make it work. Sorry for the blurry photos, my camera decided to be a little bitch again. It just turns off and doesn't seem to detect batteries, do I have to take my photos super quick. How do you solve the bubble problem?

Thanks for stopping by *

You Might Also Like

6 comments

  1. Joooj, ko bi ti vedla kaj si zaj naredla=). Ravno zadnjič sem se komaj uprla temu laku, ampak zaj po teh čudovitih nohtih in slikah, se mu ne morem več upirati *blush*

    Kar se pa mehurčkanja tiče, sem pa imela v časih pred Good to go, zelo velike probleme, sedaj pa skoraj vedno nanesem eno plast G2G in se lak nikoli ne mehirčka. Celo enkrat sem si nanesla S-he 376, pa sem že videla da se delajo mehurčki, in sm nanesla eno plast tega nadlaka, pa so kr zginili.
    To je edina rešitev ki jo poznam zaenkrat, je pa kar draga =(. Upam da ti bo uspelo najt rešitev =)

    ReplyDelete
  2. Haha, se opravičujem ;) Tolaži se s tem, da se mehurčka. Za G2G sem pa že slišala da je dober ja, samo je Essie na moji črni listi zaradi testiranja :(

    ReplyDelete
  3. Stvarno prekrasno izgleda,slažem se s colorfullbottle...jesi probala popraviti lak s razrjeđivačem :-)

    ReplyDelete
  4. Zelo je lep. Ampak ravno danes sem si obljubila, da en čas ne bom kupovala lakov, ker sem jih zdaj decembra preveč kupila. Zdaj pa hočem še tega.

    ReplyDelete
  5. Hvala obema :) Čeprav zdaj imam pa tudi nov podlak in hitrosušeče kapljice na sumu za mehurčkanje :/

    ReplyDelete
  6. Rada bi ti samo povedala, da si bila tagana na mojem blogu: http://tatjanag.blogspot.com/2010/12/tagged.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...