Avon Modern romance (Desire, Sinful romance and Modern edge)

20:35

Hello!
 
Recently Avon surprised me with a huge package of their goodies. I received nail polishes from three different lines, cuticle cream and a fast drying
polish spray. Today, I will briefly present a part of their Modern romance collection. 

Avon Modern romance Sinful romance is a real chameleon with a purple base, mixed with shades of gray. Definitely a very Fall appropriate shade. 
Avon Modern romance Desire is a gray creme shade, which reminds me of Essie Chinchilly. It's a fairly neutral shade that doesn't give you the "mannequin hands" effect. 
Avon Modern Romance Modern Edge is a chocolate brown polish without any red undertones, which are usually present in dark brown polishes. 
All three shades have great pigmentation and could be opaque in one thicker coat. 

I decided to first try out Sinful romance. My previous experiences with Avon were really good so I wasn't surprised with the quality of Sinful romance's formula and brush. My manicure with top coat remained intact for about 5 days.


Zdravo!

Pred kratkim me je Avon presenetil z ogromnim paketom dobrot. V test sem prejela lake iz treh različnih linij, kremo za obnohtno kožico in sprej za hitro sušenje laka. Preveč izdelkov za eno objavo, kajne? :) Prepričana sem, da ste se z Avonom že seznanile, aktualni katalog si lahko ogledate tudi na spletu (klik klik).

Danes vam bom na kratko predstavila del njihove Modern romance kolekcije. Gre za kolekcijo s precej umirjenimi, jesenskimi odtenki.


Avon Modern romance Sinful romance je pravi kameleon. V osnovi gre za vijolično bazo, pomešano z odtenki sive. Lak tako lahko izgleda povsem vijolično ali pa sivkasto. Vseekakor zanimiv jesenski odtenek.

Avon Modern romance Desire je zanimiv sivo krem odtenek, ki me na prvi pogled spominja na Essie Chinchilly. Gre za precej nevtralen odtenek, ki pa vseeno ne daje vtisa "golih" nohtov.

Avon Modern romance Modern edge je pravi čokoladno rjav lepotec brez rdečih podtonov, ki so običajno prisotni pri temno rjavih lakih.

Vse tri odtenke odlikuje odlična pigmentacija, prekrivni so že z enim debelejšim slojem, Sama sicer iz navade vedno uporabim dva tanjša sloja :) Odtenki so vam trenutno na voljo po znižani ceni 3 € (redna cena 5,9 €).

 

Najbolj me je pritegnil Sinful romance, zato je prvi dobil priložnost. Do sedaj sem imela z Avonovimi laki samo dobre izkušnje in tudi Sinful romance ni bil nobena izjema. Čopič je ploščat in raven ter tako omogoča enostaven nanos. Formula je zelo pigmentirana in ravno prave gostote. Skupaj z nadlakom je manikura ostala nedotaknjena okoli 5 dni.






Thanks for stopping by **
The product(s) in this post was/were sent to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

10 comments

  1. Čisto po resenici vsi trije so mi ful ušeč, res. Imam zj nekaj Avonovih izdelkov in so super glede na to da Avona dosti časa nisem uporabljala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je taka jesenska, ženska kolekcija <3 Tudi jaz dolgo nisem uporabljala Avonovih izdelkov, sploh za lake so imeli tako slabo "poslikane" odtenke, da res nisi vedel kaj pričakovati. Sedaj so pa močno izboljšali kataloge :)

      Delete
  2. Vsi odtenki so mi všeč. Čisto jesenske barve :).

    ReplyDelete
  3. Sinful Romance is really nice :-D

    ReplyDelete
  4. These look great. I really like the colors and the finishes. Great post :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...