Review: I heart makeup Nail geek Into the night

11:50

Hello!

A while ago I was sent two I heart makeup Nail geek polishes and the second one I got is Into the night, a cobal blue <3 
It's very similar to Furious in terms of quality and application which means the formula is great, very pigmented and thin. Again I'd needed only one coat but for blogging purposes anded up with two.I'm really impressed with the quality of this polish.

Pred časom mi je Makeup revolution  poslal dva I heart makeup Nail geek laka za nohte. V prejšnji objavi sem vam pokazala Furious, danes pa je na vrsti čudovit kobalt odtenek Into the night. Oba odtenka sta si zelo podobna po konsistenci in ostalih lastnostih, tako da sem navdušena tudi na Into the blue. Nail geek laki so navoljo že za 2,90€ kar se mi zdi zelo ugodno glede na kvaliteto, tako da bi jih močno priporočila. Odtenek Into the night najdeš tukaj.

S kodo BLOG17 pa lahko do konca julija izkoristis še 17 % popust na vse še ne znižane izdelke na novi spletni strani makeuprevolution.si

I heart makeup Nail geek Into the night 2 coats + top coat
makeup-revolution-i-heart-makeup-mail-geek-into-the-night


makeup-revolution-i-heart-makeup-mail-geek-into-the-night

makeup-revolution-i-heart-makeup-mail-geek-into-the-night

makeup-revolution-i-heart-makeup-mail-geek-into-the-night

makeup-revolution-i-heart-makeup-mail-geek-into-the-night

Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy
Izdelki so mi bili poslani v izdelek.

You Might Also Like

6 comments

  1. Such a pretty blue! I checked the website and I think I'm going to get some of these when I have a little extra money.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should go for it, they're really affordable and great quality <3

      Delete
  2. Uuu, top odtenek. V čisto enakem odtenku imam eno poletno oblekco ... res škoda, da nisem te objave videla malo prej, ravnokar sem namreč oddala svoje prvo narolilo na MR strani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Ah ni problema, verjetno boš še velikokrat naročala #lakoholiki/mejkapholikiunite :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...