My nail growth cycle aka shit happens :)

20:45

Hello!

Lately I got the feeling that my nails were growing crazy fast. I couldn't leave it alone so I decided to document it :) Disclaimer: yes I know my nails are stained, I use base coat everytime and they still look like that. I don't care since they're always polished. This post is more for me than it is for you, my readers, but I still thought I'd share it :)













And this is where we are now. I got a tear into my nail bed on my right hand and I had no choice but to cut them down. Judging from these photos I should be good in about a month or so.


Thanks for stopping by and happy growing :)

You Might Also Like

10 comments

  1. And your secret? Kaj ješ?:D Če bi meni tako rasli. No pri meni je največje problem cepljenje. Vse kar zraste se razcepi, tako da sploh ni več smešno:/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souls of my enemies :D Poskušam jesti čimbolj zdravo, ampak mislim da to nima večjega vpliva na nohte. Žal je tu po mojem mnenju genetika glavna :( Meni so se včasih cepili, sploh pozimi. Krivec je bila pa verjetno slaba pilica (zdaj uporabljam samo še steklene) in premalo vlage.

      Delete
  2. Wau :D Meni tudi takle čas začnejo res hitro rasti, pozimi se mi pa lomijo in plastijo kot zmešani. Imam pa js tudi obarvane, čeprav vedno uporabim podlak, ampak opažam, da imam obarvane predvsem po coralnih odtenkih lakov...
    Pa oblika mi je res cute, meni žal na palcih nikoli ne uspe nohte pripeljat do neke dolkžine in oblike ker se mi oba pri strani lomita, ne glede an to kaj naredim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozimi imam jaz še bolj izsušene, tako da še dodatno vlažim. Škoda da ti ne znese na palcih, pomoje ima poleg naravne strukture nohta ful vpliva tudi oblika rasti. Moji nohti so zelo trdi ampak jim manjka vlage in se mi zato robovi vedno začnejo ukrivljati, tako da sploh ne bi mogla met zelo dolgih "square" nohtov, medtem ko pri "stilettos" točno ta problematični del odpilim stran

      Delete
  3. well it's offical I hate you :) *goes green with envy* i can't belive this mine don't stay long no matter how many peep talks they get :) tnx god 4 fake tips

    ReplyDelete
    Replies
    1. Come back and loooooove me :) Jst za razlko od tebe ne delam neki ful fizično, razen prekladanja stolov v službi in ponavad lih takrat zlomim

      Delete
  4. I'm really quite lucky my grow quickly. Mine are quite badly stained too. No matter how cheap or expensive my base coat is. I don't really bother with it because I've got my nails painted all the time! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same with me, I wear nail polish all the time anyway :)

      Delete
  5. Mine seem like they have been growing crazy fast lately, too. Or maybe I just don't pay attention. lol The staining doesn't even look that bad. I only really noticed it in the first pic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks <3 Yay for fast growing nails :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...