Farmona: prvi vtis

22:47


Pozdravljeni,

danes vas na blogu čaka malo drugačna objava. Podjetje Farmona mi je v testiranje poslalo nekaj svojih izdelkov. Ker gre za testerje ta objava predvsem predstavlja moje prve vtise in zato ne morem govoriti o dolgoročnem učinku. Tester si lahko naročite tukaj.


LASJE:
Najprej nekaj o mojih laseh. Trenutno lase izraščam, so nebarvani, a imam še vedno ostanke barve na konicah, kjer so lasje suhi. So tanki in zato pogosto naelektreni. Najprej sem preizkusila Hair Genic Bambo & Oils duo šampona in maske.

Hair Genic Bambo & Oils šampon za krepitev las: ima strukturo gela, v testerju se mi je zdela precej majhna količina šampona. Šampon se je slabo penil a je vseeno dobro očistil lase.

Hair Genic Bambo & Oils maska za krepitev las: glede na to, da gre za masko je po konsistenci zelo lahka, deluje kot balzam. Količinsko jo je bilo v vzorcu dovolj, lase pa mi je dobro nahranila, vseeno pa niso bili obteženi.



Radical MED šampon za krepitev oslabljenih las: zelo kremne konsistence, lase je nahranil brez uporabe balzama, jih je pa obtežil in so se prej zamastili. Šampon bi zato priporočila osebam s poškodovanim suhimi lasmi.

Radical MED šampon proti izpadanju las in Radical MED hipoalergeni šampon zaobčutljivo lasišče: prav tako se nista preveč penila, a sta lase dobro očistila. Za razliko od šampona za poškodovane lase jih nista obtežila in so se zamastili tako kot se običajno.
Kar mi ni bilo všeč so bile nalepke s prevodom čez INCI sestavine :)

 


TELO:
Moja koža je suha in zato je uporaba krem po tuširanju nujna.
Sama vedno pravim, da so stopala najbolj spregledan del telesa zato se trudim čimbolj skrbeti zanje. Običajno uporabljam hranljive mastne kreme (pogosto kar tiste za roke). 
Podologic MEDzaščitna krema za noge pa je krema z lahko konsistenco in medicinskim vonjem s pridihom nekih zelišč, ne znam ga povsem opisat. V stopala se je hitro vpila in jim dala svež občutek, sama krema je na meni delovala hladilno. Delovala naj bi tudi protiglivično.




Preizkusila sem tudi dve anticelulitni kremi.
Poskušam biti čimbolj aktivna in se zdravo prehranjevati, kljub temu pa imam nekaj celulita (s čimer ni samo po sebi cisto nič narobe). če sem iskrena, me je bilo kremi strah preizkusiti zaradi hladilnega oziroma grelnega učinka. V moji glavi sem seveda precenila učinek takih krem
:)

Nivelazione SLIM hladilna krema proti celulitu COLD: krema je bolj podobna gelu kot kremi. Nima izrazitega vonja, morda malo po kumaricah. Ker je gelaste konsistence, se hitro vpije v kožo kar ima svoje pluse in minuse. Hladilnega učinka nisem občutila.

Nivelazione SLIM termoaktivna krema proticelulitu HOT: testerju je vseboval zadosti kreme za več nanosov (ali pa sem bila ja skopa z nanosom). Krema izjemno lepo diši po cimetu in čunga lunga žvečilkah. Toplotni učinek se dejansko zazna, po nekaj minutah sem začutila toploto in rahlo zbadanje, kar mi ni bilo najbolj všeč. Na srečo je učinek trajal le nekje 15 minut.



Let'sCelebrate Pina Colada maslo za telo: poletje v maslu za telo <3 Čudovit vonj koktajla pina colada, kokos in ananas sta super kombinacija in dišita zelo realno, sama sem namreč precej »občutljiva« na umeten vonj ananasa. Maslo je goste konsistence a vseeno dobro mazljivo, prav tako se hitro vpije. 

Sweet SecretChocolate maslo za telo: gre za gosto maslo rjave barve. Dobro nahrani, predvsem pa zelo diši, res avtentičen vonj ki ostane na koži. Priporočam uporabo zvečer saj se zaradi goste formule vpije bolj počasi.
 

Moj najljubši izdelek je definitivno Pina colada maslo, na wishlishti pa so definitivno tudi njihove kreme za roke, predvsem Sweet Secret Almond krema za roke in nohte  <3


 * Izdelki so mi bili poslani v oceno.*

You Might Also Like

6 comments

  1. Joj jst sem tudi dobila te testerčke v oceno in mi tale anticelulitna krema s toplotnim učinkom tako ni bila ušeč..mene je ful zbadalo, komi sem čakala, da me neha:) tako, da te kremice ne bi kupila. Pina colada maslo mi je pa tut men super, ker se tako lepo maže, vpije, diši:) in še naslednji dan se pozna na koži, da je mehka..no vsaj pri meni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap, mene je bilo prav strah preiskusit :D Maslo je pa res dobro, jaz ga še naslednji dan voham na sebi <3

      Delete
  2. Sem mislila, da sem edina imela probleme z anticelulitno kremo s toplotnim ucinkom, meni je bila grozna. :( Sem pa topel obcutek na kozi zacutila tidi pri tisti s hladilnim ucinkom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimivo. Ampak vsaj drži kar obljubljajo na embalaži :D Nikoli se nisem probala krem s toplotnim ucinkom, mogoče so vse take? Meni ne ustreza, se raje masiram z običajnimi kremami

      Delete
  3. Pinacolada maslo za telo res diši božansko, maslo z vonjem čokolade pa me ni prepričalo, sploh mi ni lepo dišalo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Škoda, meni je super vonj. Mogoče ker imam rada tako pistacije kot čokolado :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...