About

Sunday, October 12, 2014

Review: Montagne jeunesse face mask

Hello!

I got some products from a Slovenian online store mojadrogerija.si, a face mask and a gorgeous lipstick. I wanted to show lipstick first but then I got a gross herpes so the mask comes first :)

The manufacturer says: Cleanse your skin with our Strawberry Soufflé face masque as part of your regime for a purified, toned smooth complexion. Loaded with natural goodness which leaves skin hydrated and refreshed allow your skin to breathe with soothing Aloe Vera & calming Vanilla.

I have dry skin so I was glad when they sent me this mask. I love using face masks, store bought or home made and usually Sunday nights are my pamper night. Even if the mask doesn't work, those 15 minutes that I take solely for myself are priceless.

My experience: this mask smells like a strawberry smoothie <3 The consistency is nice and thick and doesn't drip of your face. My tester size contained 5 ml and it was just enough for entire face, full size mask contains 15 ml. It has small particles in so when you wash it off it also works as a slight peeling. My skin felt moisturised but it after an hour I got that tight feeling again and I had to put some moisturizer on.
I would recommend this mask to anyone who loves creamy strawberry scent (it's quite heavy scented) and has medium to dry skin.

Pred časom sem v oceno dobila dva izdelka spletne trgovine mojadrogerija.si Danes imam za vas oceno maske za obraz Jagodni sufle, sledi pa še ocena šminke (ko izgine herpes z moje ustnice :). 
Maske uporabljam redno, običajno ob nedeljah in obožujem tistih 15 minut, ko lahko vse odklopim. Imam suho kožo brez večjih nepravilnosti, zato pri maskah iščem predvsem vlago. 

Proizvajalec pravi: Jagode, vanilija in aloe vera – prava poslastica za tvojo kožo.
Jagoda bo kožo osvežila in navlažila, aloe vera jo  bo pomirila, vanilija pa poskrbela, da bo postala gladka in mehka. 

Moja izkušnja: maska diši po jagodnem smutiju <3 Je pa vonj zelo močan, tako da če vam taki vonji ne ustrezajo, mogoče maska ne bo za vas. Moj testni paket je vseboval 5ml izdelka, drugače pa dobite 15ml maske. Je goste konsistence, tako da ne teče z obraza. Ob spiranju sem opazila, da vsebuje tudi male delce, ki delujejo kot blag piling. Moja koža je bila navlažena, po kakšni uri pa me je začelo zategovati tako sem vseeno mogla nanesti kremo. Priporočila bi jo vsem ljubiteljem jagodnih vonjev z navadno do suho kožo.
Masko Jagodni sufle lahko najdete tukaj, mojadrogerija.si pa ponuja še veliko drugih mask.



Ingredients (sorry for a blurry photo):
Sestavine:

 Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

8 comments:

  1. Hahah, carska fotka z masko :D

    Sledim! :)

    ReplyDelete
  2. Joj jaz tudi že nekaj časa ogledujem te maske in iščem nekaj za suho kožo, očitno bo res treba naročit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz jih mam par nagledanih, najbolj me mika maska z belo čokolado <3

      Delete
  3. I've tried this brand before and it was really good - felt so refreshed :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good to know :) This was my first mask from them but I'm sure I'll try one again :)

      Delete
  4. Joj tale maska je moja najljubša! Prav čez noč mi popravi kožo, po navadi nisem vajena, da maske tako super delujejo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super :) Meni je naredila mehko kožo, samo vlage bi pa potrebovala malo več

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...