About

Wednesday, September 3, 2014

Catrice Must-Have STEELetto

Hello!

Catrice came out with some new polishes. Good thing: the colors are gorgeous. Bad thing: the brushes are still horrendous! I truly believe that Catrice staff consists of sadistic people who probably laugh every time someone says "new and improved brush". Catrice I love your polishes, please please please bring the original brushes back!
I wanted to buy First class up-grade but then I saw swatches and comparison on Danny's blog (go check her post here, she's an awesome blogger) and decided that I don't need it. But I did get Catrice Must-Have STEELetto, a beautiful metallic silver lilac polish. Two coats were enough, formula is ok and the brush....well scroll down for the brush pics :)

Catrice Must-Have STEELetto: 2 coats + top coat


 
 

A closer look at the brush :)

Thanks for stopping by**

8 comments:

  1. Vau! Ne morem se odločit ali mi je ful lep ali pa malo starikav. Je pa res unikaten :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je ja malo oldschool verzija :) Meni je fajn

      Delete
  2. OMG tole pa je res a must have :D Sama Catrice lakov ne kupujem samo zaradi njihovega katastrofalnega čopiča, ki je kot vidim na tvoji sliki še vedno enak, ampak vsake toliko naredim izjemo če mi je odtenek zares všeč in tale mi definitivno je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čopič je polom :( Jaz tudi kupim samo tiste ki so mi res res lepi in ne obstaja noben dupe pri Essence za njih. Mogoče pa kdaj dobimo stare čopiče nazaj :)

      Delete
  3. This is such a gorgeous metallic shade! I love the colour and how it looks :-)

    ReplyDelete
  4. Such a pretty nail polish! :)

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...