Reviw: Ingrid 280

16:39

Hello!


First off, happy holidays to all that celebrate them! Today I'm gonna show you the second polish I got from Bodizenska.si  My second pick was Ingrid 280, a squishy pink jelly polish. Since it's jelly, I decided to go for a sandwich :) This is one coat of Ingrid 280, a coat of Maybelline Colorama Polka dots 197 and topped it with another coat of Ingrid 280. I love the end effect and the glitters peeking out <3

Najprej vesele praznike vsem, ki jh praznujete! Zdaj pa k nohtom :) Danes vam bom pokazala drugi lak, ki sem ga prejela v oceno od Bodizenska.si  Moja druga izbira je bil Ingrid 280, pink odtenek z želejasto strukturo. Ker gre za prosojen odtenek, sem ga uporabila za slojenje. Na slikah lahko vidite eno plast Ingrid 280, plast Maybelline Colorama Polka dots 197 in čez še eno plast Ingrid 280. Končni efekt mi je bil zelo všeč, moram še kdaj naredit kakšen "sendvič" :)
Ingrid lake lahko kupite tule, stanejo pa 1,89€







Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

2 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...