About

Friday, December 20, 2013

Review: Stargazer Chrome 234

Hello!

Today I have another review for you, Slovenian online store Bodizenska.si sent me 3 polishes to try out. Today I'm gonna show you my first pick, Stargazer Chrome 234, a gorgeous pink-ish metallic shade. I chose it because all the Stargazer Chrome's are great for stamping. For the base I used Essence Fatal, my go to black and then I stamped the roses on with Bundle monster BM-323 plate. Thank you again miss Gin for hunting down this plate for me.

Pred časom mi je spletna trgovina Bodizenska.si poslala v oceno tri lake in danes vam bom pokazala prvega lepotca. Odločila sem se za Stargazer Chrome 234, čudovit rozast lak s kovinskim videzom. Tako kot ostali iz Chrome kolekcije je tudi 234 odličen za štemplanje, zato sem se odločila da vam ga kar pokažem v akciji :) Za črno osnovo sem uporabila Essence Fatal, potem pa s pomočjo Bundle monster BM-323 ploščice na nohte naštempljala vrtnice (hvala ti še enkrat Gin za to ploščico <3).
Ta lak in ostale Stargazer lake lahko kupite tule, stanejo pa 4.36€







Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

16 comments:

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...