About

Saturday, December 7, 2013

Comparson: Electric blue

Hello!

Buy all the electric blue polishes!
I'm not kidding, I really buy them all :)  They're so damn pretty I just need them all, just in case something happens to one of my bottles. So let's compare electric blues in my collection:
- Essence Electric blue
- Kiko 336
- Astor 70
- Essence Grumpy


All gorgeous but not totally identical. Astor 70 is a bit lighter and Essence Grumpy is a bit darker than Kiko 336 and Essence Electric blue, which are identical.
Application wise they're all two coaters, first coat goes on sheer and the second coat builds the opacity.






Thanks for stopping by**

14 comments:

  1. Jaz se tud odločam za nakup takšnega laka, ampak ne vem kak bi na meni pasalo :S
    Drugač je pa to nora barva !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta barva vsem paše ;) Essence Electric blue se še da dobiti v Show your feet liniji, pa mslim da ni več kot 2€

      Delete
  2. "Buy all the electric blue polishes!" Haha, velja tudi zame. Jaz imam še enega ali dva več kot ti, ampak vsi so malenkost drugačni. Drugače res obožujem to barvo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zato pa rabimo vse :) Če bo še kje videla podoben lak, ga bom verjetno kupila :)

      Delete
  3. yup, nikoli dovoljelectric blue!

    ReplyDelete
  4. Ovo su mi najdraze varijante plave, svi su super :D

    ReplyDelete
  5. fenomenalne, sve do jedne *.*
    ne mogu vjerovat da nemam nijedan od ovih lakova :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Kar omisli si kakšnega ;)

      Delete
  6. Replies
    1. Jap, meni tudi samo škoda ker jih ne prodajajo pri nas :(

      Delete
  7. Mislim, da je moja cimra mela tale lak od Kiko in tudi mislim, da mi je ta najlepši ;) Saj se skoraj ne opazi razlike ;)

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...