About

Saturday, October 5, 2013

Review: OPI San Francisco mini set

Hello!

Today I have another review for you. Slovenian online store Za piko na i sent me OPI San Francisco mini set. It contains four small 3,5 ml polishes. The bottles are so cute and tiny, perfect for someone who already has a lot of nail polish.

Danes imam za vas ponovno oceno. Spletna trgovina Za piko na i mi je poslala OPI San Francisco mini set. Komplet vsebuje štiri 3,5ml lake. Stekleničke so majhne in luštne, super za ljudi ki že imajo veliko lakov za nohte.




First Date at he Golden Gate
Muir Muir on the Wall
In the Cable Car-Pool Lane
Peace & Love & OPI



This is what OPI says (I'm doing this for the fun of it, their descriptions are usually way off :)
First Date at the Golden Gate - You and me and this shimmery ruby make three. 
Personally I don't see the shimmer. It needed three coats and it looks a bit more brick red in real life.

Tole so uradni opisi strani Za piko na i in so veliko boljši kot OPI opisi :)
First Date at he Golden Gate - Klasična temnejša rdeča, s krasnim izjemno sijočim creamy finišem.
Na sliki sem uporabila tri sloje, je pa odtenek malo bolj opečnato rdeč.





Muir Muir on the Wall - This trailblazing plum is the fairest of all. 
This is my favourite of the bunch <3 It's a perfect black base with tons of purple shimmers. It's sheer, also needs three coats but totally worth it. Too bad that the green flash only happens in the bottle.

Muir Muir on the Wall - Kameleon potopljen v črno podlago, s shimmrom, ki se spreminja vse od bordo, zlate, do zelenoopečnatih odtenko.
Moj najljubši odtenek tega kompleta <3 Črna baza z ogromno vijoličnimi delci. Ravno tako je prosojen in je potreboval tri sloje. Škoda edino, da se zeleni odsev vidi samo v steklenički.




In the Cable Car-Pool Lane - Good golly, Miss Trolley, this rich burgundy takes me away!
This one is the perfect Fall color. It's a jelly plum color, also needed three coats.

In the Cable Car-Pool Lane - Sijoč, jesenki in popoln! creamy bordo odtenek
Popolna jesenska barva <3 Gre za jelly lak, tako da tudi potrebujemo tri sloje za prekrivnost.




Peace & Love & OPI - This holographic sage and eggplant is far out!  
Really OPI, holographic? Leaving the name aside, this is a really pretty duochrome that flashes from green to purple. This one needed two coats.

Peace & Love & OPI - Kameleon, potopljen v srebrnosivo podlago, s shimmrom, ki se preliva vse od temno do sivkino vijoličnih, pa vse do zelenih odtenkov.
Opis točno zadane odtenek :) Na sliki sta dve plasti laka. 
 


All in all a great pack of pretty colors, Perfect for Fall <3 Thank you again Za piko na i for sending me these pretties. They have a wide range of different brands and I also love that they have real swatches for the polishes they sell, so you can really check them out before buying them. You can check their OPI gallery here.

S kompletom sem zelo zadovoljna, lepe jesenske barve ki pa so taka klasika, da jih vsaj jaz nosim čez celo leto. Hvala še enkrat Za piko na i za poslan komplet. Na voljo imajo veliko ponudbo različnih znamk in všeč mi je tudi, da imajo tudi galerijo lakov za nohte, ki jo prodajajo. Tako lahko res vidite odtenek preden ga kupite. OPI  galerijo lahko preverite tukaj.


Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy.

8 comments:

  1. Zadnji mi sicer ni preveč pri srcu, so mi pa prvi trije zelo všeč. Super swatchi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni so vsi lepi, res so naredili tak splošno nosljiv set lakov :D

      Delete
  2. Ta drugi je tudi meni najljubši iz tegale seta. Krasen je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ane? Res so naredili lep odtenek, me sploh ne moti da rabi 3 plasti :)

      Delete
  3. Such wearable colours! I love Muir Muir too!

    ReplyDelete
  4. Nisu mi bas nesto, jedino mi je Cable car od ovih nesto sto bi voljela imat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni so pa vsi lepi <3 Nič novega ali nenavadnega, klasika :)

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...