Review: MeMeMe Drama eyes eyeshadow quad

21:07

Hello!


I have another monthly review for you, with products provided by Mojadrogerija. This month we could chose an eyeshadow quad/trio and nail stickers (coming up in my next post).


Danes imam za vas ponovno mesečno oceno izdelkov za spletno trgovino Moja drogerija. Ta mesec smo lahko izbirale med senčili in nalepkami za nohte (ocena v naslednji objavi).

 
Blue eyeshadow has a »stigma« of being a big no no but I absolutely love blue eyeshadow when done right. I chose MeMeMme eyeshadow quad in Drama eyes. First of I love the packaging; it's small yet sturdy and I can open it with one hand (my biggest pet peeve is when packaging is hard to open). These are baked eyeshadows which means they are shimmery and sheer but buildable. The only thing I don't like too much is that there is no separation of the four eyeshadows. And because they're small, you need to be really careful not to mix them up. They also work great wet, I used a wet brush and the darkest eyeshadow as an eyeliner on my upper lid.
You can get it for 9,84 euros here.

Modro senčilo se ponavadi znajde na seznamu najhujših napak pri ličenju. Meni pa so bila modra senčila vedno čudovita <3 Odločila sem se za četvorček senčil MeMeMe Drama eyes. Zelo mi je všeč embalaža, saj je majhna ampak vseeno »trpežna« in se zlahka odpre in zapre (mene zelo moti, če si lomim nohte med odpiranjem produkta).
Gre za »pečena« senčila, kar pomeni da so bleščeča in prosojna, s slojenjem pa postanejo bolj prekrivna. Edina stvar ki me moti je ta, da senčila med seboj niso ločena in moramo biti previdni s čopičem, da ne mešamo odtenkov med sabo.
Senčila lahko uporabljamo tudi mokra, pred uporabo samo navlažimo čopič. To tehniko sem uporabila pri najtemnejšem senčilu in ga nanesla na zgornjo veko kot črtalo.
Četvorček stane 9,84 eurov, dobite pa ga lahko tukaj








 Thanks for stopping by**
The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy

You Might Also Like

4 comments

  1. Ti zelo paše tale kombinacija :) Na meni bi najverjetneje izgledalo, ko da bi me pretepli :)

    ReplyDelete
  2. Lep je tale četvorček. Mene je tudi o zmotilo, da senčila niso ločena med seboj. Si pa naredila prekrasen look. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sem opazila ja ko sem brala ocene drugih punc, da nas je veliko zmotilo to

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...