About

Wednesday, September 11, 2013

Review: NYX Jumbo eye pencil in Black Bean

Hello!

Fall is officially here: I caught a cold :) 
Today I have a review for you, I was sent  NYX Jumbo eye pencil from a slovenian on line store Moja drogerija. I chose Black bean cause it matches the color of my soul cause I love wearing dark make up looks and a black base always comes in handy. As the name says, it's a jumbo pen and you get 5 grams of product which I think is a lot since the expiration date is 6 month after opening.

Danes imam za vas še eno oceno. Moja drogerija mi je prijazno poslala NYX Jumbo eye pencil v odtenku Black bean (izbrala sem si ga sama, ker vedno potrebujem nove baze za temna senčila). Kot že ime pove, gre za veliko črtalo/barvico. Vsebuje 5 gramov izdelka, kar se mi zdi veliko saj ga je potrebno porabiti v 6 mesecih po odprtju.


You can use it as eyeshadow, eyeshadow base or as a liner. As eyeshadow it doesnt work good for me cause it creases but when you put an eyeshadow over it, this baby doesn't move. This is how it looks on it's own (applied directly or with a liner brush).

Izdelek lahko uporabimo na veliko načinov; kot kremno senčilo, podlago za senčila ali pa kot črtalo. Sama ga ne uporabljam kot kremno senčilo, ker se mi hitro začne nabirati v gubo. Super pa se obnese kot baza za druga senčila v prahu/kamnu. Tako zgleda samostojno (nanešen direktno in s čopičem).


And this is how it looks in action:

Tako pa zgleda v akciji:

Some days I like it natural ...

Naravno...


and some days I like to look like a panda on crack.

in malo manj naravno :)



My overall thoughts:
Pros:
- great color payoff
- easy to blend
- longlasting when used under eyeshadow
- cheap

Cons:
- I'm probably not gonna use it all up in 6 months
- you have to sharpen it
- it creases on me if I use it on it's own

I would recomend this product to all the dark makeup lovers out there, cause others probably won't use it up.

Če povzamem, ima izdelek tako prednosti kot slabosti.
Prednosti:
- izdelek je zelo pigmentiran
- zelo lahko se ga zabriše s čopičem na veki
- dolga obstojnost, če nanos utrdimo s senčili v prahu
- poceni

Slabosti:
- verjetno ne bom porabila celega v 6 mesecih
- potrebno ga je šiliti (česar res ne maram)
- če ga uporabim samostojno se mi nabere v gube 

Kljub vsemu pa je izdelek zame vseeno zelo uporaben in bi ga priporočila vsem ljubiteljicam močnejšega očesnega mejkapa :)
 

Thanks for stopping by**

The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy.


10 comments:

  1. Eh, jaz moram itak nekoga poslati v Ameriko da mi prinese vse odtenke ^_^
    Pa ful sm se nasmejala tvojim subtilnim prevodom v slovenščino, haha :D

    ♥, moonchild beauty blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala :) Mislim da je drugač več odtenkov tudi na eBay-u

      Delete
  2. Tale zadnji smoky eye mi je zelo všeč:)

    ReplyDelete
  3. Zgleda zelo lepo... Sem se odločala med tem in med Milk-om, pa sem vzela slednjega, ker je tako 'hvaljen', ampak mislim, da bom tudi tega vzela v bližnji prihodnosti...

    Pa na zadnji fotki definitivno ne zgledaš kot panda na cracku... ful je lep makeup! :D

    Maja, Pink Mascara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jaz sem se isto odločala, ampak že imam enega svetlega od Nyx. Itak bom pa tega veliko več uporabljala

      Delete
  4. Super ocena. Drugi look, malo manj naraven, mi je božanski. <3

    ReplyDelete
  5. Nije bas najcrnija crna, ali dobro izgleda ovaj look koji si napravila s njom :)

    ReplyDelete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...