About

Thursday, August 22, 2013

Review: Models own Artstix Blibble and Neon pink fizz

Hello!

Today I am gonna review two products from Models own Artstix line that I was send by a slovenian online store click2chic.si. As always, this is my unbiased opinion. 

I got sent Models own Artstix Nail beads Neon pink fizz and I was so excited to try it out :) The process is easy, you paint your nails with a base color and while the polish is still wet, you pour the beads over the nail and gently press them. I did one nail at the time and it was really easy to do. Messy but easy :) I did it over a piece of paper so I could pour beads that didn't stick on my nails back in the bottle. You get 14 grams of beads, I did all 10 nails and you can see, there's still a lot in the bottle. I love the look and feel of it but unfortunately it's not very long lasting, on me it lasted about one day and they started falling off. My tip would be to put a thicker coat ob base polish, so the beads have more to stuck to.

Pred časom mi je spletna trgovina click2chic.si poslala v oceno dva Models own Artstix izdelka. Dobila sem Models own bisere za nohte Neon pink fizz. Sam postopek je lažji, kot sem si predstavljala. Najprej sem nanesla roza lak, nato pa stresla bisere na moker lak in jih s prsti še dodatno pritrdila. Ker mora biti lak še moker, sem postopek opravila noht za nohtom. Še največji problem je lovljenje raztresenih biserov, ki se niso prijeli na lak :) Priporočam da to delate nad krožnikom ali papirjem, da lahko bisere stresete nazj v stekleničko. V steklenički je 14 gramov biserov, mogoče se sliši malo ampak če pogledate stekleničko na sliki, je še vedno zelo polna po manikuri na vseh desetih nohtih. Zelo mi je všeč 3D videz biserov, vendar pa niso ravno obstojni. Nekje po dnevu so mi začeli počasi odpadati. Moj nasvet bi bil, da uporabite debelejšo plast barvnega laka, da se imajo biseri kam prijeti.






Second thing I got is Models own Artstix Duo polish Blibble. It has two 5 ml polishes, a neon pink base which is Bubblegum from their Iced Neon Nail Polish Collection and a glitter topper Blizzard from Wonderland Collection. I love the idea of combining best selling nail polish colours in one duo polish especially if you're a nail polish junkie and you already have more polish than you'll ever use in you lifetime. I'd rather have two 5 ml polishes than one 15 ml. The consistency of these two was great, Bubblegum is opaque in one coat and Blizzard is really packed with holo glitters of different shapes. 

Drug izdelek pa je Models Own Artstix dvojni lak Bibble. Vsebuje 5 ml dveh odtenkov, neon roza bazo Bubblegum iz Iced neon kolekcije in nadlak Blizzard iz Wonderland kolekcije. Laki v teh dvojčkih so najbolj priljubljeni odtenki preteklih kolekcij, kar se mi zdi zelo dobra ideja. Ker sem velik odvisnik od lakov, raje kupim več manjših stekleničk kot eno večjo, saj tako ali tako ne bom nikoli porabila vseh lakov ki jih imam :) Oba laka sta zelo dobra, Bubblegum je prekriven z enim slojem kar je redko za neone, Blizzard pa je tudi poln holo bleščic v različnih oblikah.




All in all I am very pleased with both products and thank you again click2chic.si
Z obema izdelkoma sem zelo zadovoljna, hvala še enkrat click2chic.si

Thanks for stopping by**

The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy. 

8 comments:

  1. Prva manikura izgleda zanimiva, tele Models Own duo lake sem pa še gledala in so super :) Meni so tudi taki bolj všeč, pri količini lakov, ki jih imam, tako ne bom niti enega porabila do konca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Saj to, raje več malih lakov :)

      Delete
  2. I particularly love the first look!

    ReplyDelete
  3. Že nakaj mesecev nazaj sem si kupila Catrice biserčke, ker so se mi zdeli tako lepi, amoak sem potem ugotovila, da jih ne znam uporabljat in se niti nikoli nisem spomnila, da bi poguglala :D Jih bom uporabila pri naslednji manikuri :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kar poskusi, res je lažje kot izgleda :)

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...