Uma cosmetics From Uma with love

17:48

Hello!

Today I'm gonna show you a Uma cosmetics nail polish, that I got from a Slovenian online store licila.si. I've never heard about this brand before so I was happy I could test out something new. First polish that I decided to try is From Uma with love, what can I say I have a thing for reds :) It's a classic red that everybody needs. It has a standard round brush which I like, very nice consistency and it took two coats to make it opaque. Nail polish lasted on me about four days (with topcoat and basecoat) as most polishes do. All in all, a gorgeous color and a good quality polish.

No pa smo jo dočakali, objava v slovenščini :) Pred časom mi je spletna trgovina licila.si poslala tri Uma cosmetics lake v oceno. Za to znamko sem prvič slišala, ampak vedno rada odkrivam nove znamke. Ker obožujem rdeče lake, sem najprej stestirala From Uma with love. Klasična rdeča krem barva, ki je po mojem mnenju del obvezne opreme :) Lak ima klasičen čopič, s katerim se lak lepo nanaša pa tudi sama gostota laka je ravno prava. Na slikah imam dva sloja, kar zadošča za prekrivnost. Lak mi je na nohtih ostal neokrušen nekje 4 dni (z nadlakom in podlakom), tako kot mi laki tudi običajno. Če povzamem sem zelo zadovoljna, tako z barvo kot s kvaliteto laka.






Vam je lak več? Ta odtenek in še več pa vam je na voljo na licila.si

Thanks for stopping by**


The product(s) in this post was/were send to me for review. For more information, please look at my Disclosure Policy. 

You Might Also Like

8 comments

  1. Čudovit odtenek!<3 Ful ti paše na obliko nohtov :) x

    ReplyDelete
  2. Zelo je lep. Me prav zanima swatch ostalih dveh. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Pride v naslednjih objavah

      Delete
  3. Gorgeous red - and I love the new tapered nail shape! xo

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...