Zoya Isla

22:23

Hello!

As I said in my previous post, I have a new nail shape wiiii:) I've been wanting to try the pointy/stiletto nails for a while but I was planning on letting them grow out and then shaped them. Then I broke a nail but only on one side of the free edge, so I filed them into a new shape. They were still a bit short when I took this photos but they're growing longer :) They will stay like this until they broke and then I'm probably going back to the squoval ones.
On my nails is the gorgeous Isla by Zoya, perfect shimmery red <3 Two thin coats, great formula. What I didn't like was the original brush so I repoured it into another bottle. Problem solved.
Hope you like Zoya and my new shape :)







Thanks for stopping by**

You Might Also Like

12 comments

  1. Heheh also posted something red on my blog today :) *soulmates* mine are a bit more evil looking yours are just uber classy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yours are perfect <3 And mine are classy like the uber classy bitch that I am :)

      Delete
  2. Dobesedno sem z odprtimi usti gledala tega lepotca. Res je booožanski! <3
    Oblika mi je tut ful všeč! Stilleto nails so meni tako naljubša oblika nohtov! Ampak js svojih naravnih nohtov nisem spravla do te oblike, ker se mi itk skos lomjo. Potem sm si pa umetne nalepila in jih nekak tko oblikovala, ena mi je rekla, da so mandljaste oblike, ampk ok :D pa so mi bli predolgi in nisem bla preveč fleksibilna z njimi :D Pa še ful je nehigiensko, sploh če koga ličim in mam umazano pod nohti. Mislm, da bom pri kratkih ostala, čeprav bi moje 10-letne deške roke rabile malo ženskosti :D
    Al sm se razpisala ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti kar :) Moji so na srečo močni in se mi sploh zdaj v tej novi obliki nič več ne lomijo ali pa plastijo (fotke so stare nekaj tednov), tako da jim zgleda paše. Se je pa treba navadit na daljše nohte in včasih res niso najbolj praktični. So pa tudi kratki nohti lepi, sploh če so lepo nalakirani, kar pa tvoji itak so :) Islo pa nujno rabiš, če je še nimaš :)

      Delete
  3. Ooo i'm in love, tale lak bi pa takoj mela! Pa oblika nohtov mi je tudi všeč, malo spremembe paše ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se strinjam, čudovita je :) Hvala, spremembe so fajn :)

      Delete
  4. Tale Zoya je pa res prečudovita. <3

    ReplyDelete
  5. Prekrasna mi je ova boja, a stilleto nisam nikad probala ne svidja mi se bas taj oblik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni tudi včasih ni bila všeč, potem pa ne vem kaj se je spremenilo :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...