About

Sunday, March 31, 2013

Essence Floral grunge TE nailpolish swatches

Hello!

First off: Happy Easter to everyone that celebrated it. I know, I'm so early :) I had some Internet connection problems today so I'm late with this post. Today was also my birthday yaay! I can't believe I'm 24 already, I feel like such an old fart :)

Now to the nails. Floral grunge by Essence finally hit our stores. Usually Muller gets the collections first and then other stores get it a few weeks later. But not this time, I got this polishes in DM practically the same day that Muller got them. So I thought I'd do a simple skittle manicure, so that if you like anything, you can still get it in stores. I came to an untouched stand. In the end I decided to only take three polishes with me. I went for texture, the suede Grunge me tender!, the rough Black to the roots and the matte Madly purpled.

Grunge me tender! is a gorgeous minty green shade. I was really surprised but it's my favorite. Love the tiny subtle shimmer that it has. Kinda sheer, I needed three coats but it's worth it.
Black to the roots is a black matte nail polish with silver glitters. It's very opaque, this are two thin coats.
Madly purpled is a matte purple/dirty lilac. It needed two coats and has similar shimmer that Grunge me tender! has.






Thanks for stopping by**

18 comments:

  1. Nije mi ova kolekcija bas nesto, ali me iznenadjuje ovaj finish, vec sam mislila da ce bit dosadni obicni kremasti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dokaj povprečne barva, pasteli za spomladi. Mene so finishi prepričali :)

      Delete
  2. Vse najboljše! :) Upam, da si lepo praznovala :)

    Lakci iz te LE so res lepi, imam dva od teh, ki jih imaš ti, samo vijoličen me ni prepričal, pa zdaj vidim da je na nohtih lepši kot izgleda v steklenički :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Sem videla na tvojem blogu, ja. Vijoličnega sem že skoraj dala nazaj na stojalo, pa sem se potem vseeno prepričala, da ga rabim :)

      Delete
  3. Grunge me tender is the only one I would definitely pick up. The others I'm not keen on but I do like black to the roots the more I see it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. It really is gorgeous. I thought I was gonna love Black to the roots the most, but Grunge me tender convinced me otherwise :)

      Delete
  4. Pastelna sta čudovita :)

    ReplyDelete
  5. Očitno sta naša DM in Müller edina, ki še nista dobila te kolekcije. Mint je edini, ki mi je zanimiv, ostale lahko preskočim.

    Vse najboljše!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Verjetno še dobite. Kar vzemi ga, super je

      Delete
  6. meni ovog proljeća nikad dosta živih boja, sviđaju mi se i ove pastele :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaz pa kar mešam čez celo leto :9 SAj verjetno pride kolakcija tudi do vas

      Delete
  7. tale vijola lak je perfect :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Zdaj sem res vesela, da sem ga vzela

      Delete
  8. Grunge Me Tender! is just gorgeous. I'll keep an eye out for this collection :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think it's everybodys fave :)

      Delete
  9. Vse najboljše! (bolje pozno kot nikoli ;))
    Ok, zdj me je mogoče tale mint malo premamil, nisem ziher:D Drugače mi je bil samo tatemen všeč. Očitno dobro poswatchaš,da mi je postal všeč :D
    Še vedno ne rabim nobenega ^^ :D

    Deja Zu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudi jaz pozno dopisujem :D Hvala za lep komentar

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...