About

Wednesday, February 20, 2013

Frankenpolish: The Tell-Tale Heart

Hello!

It's been a long time since I posted some frankenpolishes. This is a purple grey polish with green, pink and purple flecks. This was suppose to come out totally different :) If I'm not mistaken I mixed together Catrice I wear my sunglasses at night and some red creme nail polish. I was probably aiming for flecked dark res but oh well live and learn :)
This are two coats and one thick coat of topcoat yet it still dried somewhat gritty. I like the end result, it may not be what I initially wanted but it's interesting enough :)









Thanks for stopping by**



18 comments:

  1. Very pretty I've never seen a shade like this :)

    ReplyDelete
  2. kupim!! :D
    A dej nehi, kok je noro dobr, no! Imam to "srečo", da odtenke ne razločujem najbolš, hehe, in tko mi tale zgleda temnejša (in meni boljša!) verzija OPIjevega "dutch ya just love OPI" in Zoyine Tru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh hvala :) Čisto enostavno je zmešati tak odtenek, mislim da sta 50:50 v razmerju :)

      Delete
  3. možda nije ono što si zamislila, ali fantastično izgleda, ja bih ga rado nosila :D

    ReplyDelete
  4. Res je lep, sama nimam živcev za mešanje lakcov, sem enkrat poskusila, pa je bilo preveč packarije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jaz pa tako rada packam z laki :)

      Delete
  5. Meni je tole prekrasen odtenek, bi ga z veseljem imela v svoji zbirki. :)

    ReplyDelete
  6. Mene je tudi na Zoyo Tru spomnilo, samo ma malo drugačen shimmer. Ampak tudi jaz kupim, čudovito! =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Bo treba odpret svoj biznis :)

      Delete
  7. Čak, kaj? To sama nrdiš? How the hell you do that? :D (prvič slišim za frankenpolish to be honest :P)
    Drgač pa ful lep <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap :) Samo zmešaš skupi različne lake, fast food verzija lakov :)

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...