Emerald forest amazon

20:16

Hello!

I'm still in the mood for darks :)
This time it was green's turn. I decided to go with Lacura Amazon. Lacura is a brand, sold in Hofer, which is a grocery store so I didn't expect much from it. But boy was I wrong. Amazon applied like butter. Great consistency, very pigmented but thin enough to apply nicely in two thin coats. 






I couldn't leave it alone for too long so I sponged some NYX Emerald forest to the tips. Amazon. Emerald forest. See what I did there? ^^ Yeah I'm lame like that :)





Thanks for stopping by**

You Might Also Like

18 comments

  1. Krasen lak! Pa ta "dodatek" je super zraven. :)

    ReplyDelete
  2. Zelo lep :) Pa ravno danes sem tele lake v Hoferju gledala, pa sem bila prepričana da verjetno niso nič posebnega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Jaz sem ga tudi dolgo časa ogledovala, potem sem ga pa vzela in sem res prijetno presenečena

      Delete
  3. Wow, kak lep zelenko. Jaz pa sploh nisem dajala priložnosti tem iz Hoferja, v bistvu me niti barve niso tko zelo pritegnile, tole je pa res lepo ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Res so za sprobat Hoferjevi laki :)

      Delete
  4. Uau, zelo lepo izgleda na tvojih nohtih! Me veseli, da ti je všeč. =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Za komentar in za lak :)

      Delete
  5. Predivno se sija, svidja mi se boja :)

    ReplyDelete
  6. Zdaj imam 2 laka iz Hoferja na WL, tega in še enega modrega (ki ga je Nihrida pokazala). Definitivno moram oba vzeti, izgleda, da so super. :) Kombinacija z bleščicami je zelo lepa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za tako nizko ceno so res super :)

      Delete
  7. sicer ne sledim blogom, ki majo ful manikur in tega, ker si jaz nohte nalakiram na 2-3 mesece (čeprav mi je lepo, ampak se nikoli ne spomnim, ko pa se, se mi pa ne da:P), ampak tvoje manikure so pa ful lepe

    www.lollistick.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Waw, res je lep <3 :) Z bleščicami sploh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Meni je bil tudi še lepši z bleščicami

      Delete
  9. Z bleščicami je čudovito! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res lepo poživijo nohte, hvala za komentar :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...