Roses of gold

20:03

Hello!

Here I go, with the last post of this year. I wish you all the best in 2013 and I hope you will have a great New Year's Eve :*

Now on to the nails; this is the reason I bought Essence A piece of forever. It's perfect for stamping, especially over a black base. For the black I used Essence Fatal and then stamped my favourite pattern in the world, roses from Konad plate m65.

Love the combination, whether it's shinny....




...or matte. I'm so not obsessed with matte nails lately, right? :)





Which one do you like better? And what's gonna be your New Year's Eve mani? I need some inspiration :)

Thanks for stopping by**

You Might Also Like

13 comments

  1. Čudovito! <3

    Jaz sicer trenutno nosim ultra zlato & ultra glittery manikuro (ki bo na blogu šele 1x drugo leto, imam gužvo), ampak sem sigurna, da si bom tik pred novim letom premislila in spadala kaj novega. črno-modra kombinacija me vleče, ne vem zakaj :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Evo, jaz še zdajle ne vem, sedim pred računalnikom z golimi nohti ;D

      Delete
  2. zmatiran končni look je top :D

    ReplyDelete
  3. Krasno izgleda. Vse dobro v novem letu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala in ti želim enako v letu 2013 :*

      Delete
  4. Oh I should have gotten that gold for stamping :/ The whole manicure looks very sophisticated.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :) Maybe you can still get it somewhere? I always check blogsales for missed polishes :)

      Delete
  5. Obe sta prelepi! Mislim,da mi je mat vseeno malček bolj všeč :P
    Srečno novo leto, naj bo polno sreče in ljubezni ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala lepa :* Tudi tebi vse dobro v letu 2013 *.*

      Delete
  6. Super so obojni, so mi pa mat malo bolj všeč! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...