About

Saturday, November 3, 2012

Catch of the month: October

Hello!

Remember me being good at not buying nail polish last month? Yeah, me neither :)
This month it all went downhill :) First I did some online shopping, blog sales...

- Wet'n'wild Teal of fortune
- Catrice Be pool
- P2 Golden rush crackle
- Nails inc. Glastonbury



- Color club Covered in diamonds
- Barielle shades Elle's spell
- OPI Simmer and shimmer



Then my friend went on a shoping trip to Italy and brought me these beauties:
- Kiko 336
- Kiko holographic 401
- Kiko holographic 402



For the rest, I have no excuse, just bought them because I deserve them :)
- Essence TE Breaking dawn Alice has a vision - again
- Essence TE Breaking dawn Jacob's protection
- Coral prosilk Las Vegas 505
- Deborah Milano Tech shine 18



- Deborah Milano Tech shine 58
- Essence Walk on the wild side
- Max factor Fantasy fire
- Depend 2031 Lavander


I don't think I have anything to add :) 
Which ones are your favourite?

Thanks for stopping by**

19 comments:

  1. Interesting no-buy month :)
    Walk on the wild side looks pretty amazing, would love to see it next on your blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Very interesting :D I have a few pre-planned posts ahead, cause my life is pretty hectic right now, but I'll show it for you mid November, ok? :)

      Delete
  2. Elle's spell & Deborah Tech Shine 18. Bleščice! :D

    Lahko katerega izmed NP kmalu pričakujemo tudi v vsem svojem sijaju? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dober okus ;) Kot sem že napisala purple_rain, pridejo zdaj tri vnaprej pripravljene objave, potem pa objavim tudi tvoja favorita :)

      Delete
  3. uaaau čudovite pridobitve :)

    ReplyDelete
  4. Lepi dodatki tvoji zbirko, nobenega se ne bi branila.
    Kje pa se dobijo Coral prosilk laki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Zaenkrat sem jih jaz videla samo v Nami (LJ in Šk. Loka)

      Delete
    2. Naslednjič, ko bom v Lj, bom obiskala Namo. Hvala za odgovor. :)

      Delete
  5. Dobr sm se nasmejala ob "me neither" hahaha :D
    Sami lepi lakci. Mislm, da ma tega od kikota bivša cimra. Bolj zadovoljna ne bi mogla bit :)

    X Deja
    Deja Zu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hvala :) Vidiš, moram kupovat da zabavam svoje bralce :) Kikoti so super, pa mega obstojni so na mojih nohtih

      Delete
  6. Lepe kupovine, posebno mi se svidja Catrice i Barielle

    ReplyDelete
  7. I love Covered in Diamonds! I think it will look lovely over a deep blue base. Oh, here's my email for you too: splintazz@gmail.com
    I look forward to hearing from you Ina :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was thinking about putting it over blue too :) Now I'm gonna go write you an e-mail :D

      Delete
  8. ovako u bočicama, essence twilight saga mi zbilja najbolje izgledaju :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super okus maš ;) V naslednjih dveh objavah bosta

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...