About

Saturday, October 6, 2012

Comparison: OPI Every month is Oktoberfest vs. b.pretty Ruby suprise

Hello!

After quite some time another comparison on my blog; I am showing you two gorgeous and in my opinion identical polishes.

I first got OPI as a very early Christmast gift and when I first held it in my hands I was immediately sold <3 Later I came across some swatches of b.pretty which is a Bipa drugstore brand (available only in Austria I believe available in Austria and apparently Croatia too). My BF had a few errands to run in Austria and he was kind enough to go pick it up a bottle for me.

Both are gorgeous blue based purples with red shimmer, perfect for fall. They look the same to me and even the formula felt the same, they even bubbled the same amount. I also got no chips in 3 days so they both have nice staying power. I would recommend both to you, b.pretty is cheaper per milliliter but also harder to get. Anyways, I still think I need them both :)






Bottle to bottle comparison, 15ml and 5ml:



Could you tell them apart?
Thanks for stopping by**


8 comments:

  1. Oba sta čudovita!
    Z veseljem bi nosila podobne odtenke, vendar se mi pogosto dozdeva, da izgledajo rahlo rjavkasto. In ker imam vse osnovne kose garderobe v črni barvi in ne nosim črne in rjave skupaj, jih žal puščam v trgovini. Mnja, čudne zakonitosti vsakdana. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe te povsem razumem :) Se mi zdi da rdeči šimrasti laki hitreje potegnejo na rjavo. Tale vijoličen na mojem toplem tonu kože vedno zgleda vijoličen :)

      Delete
  2. Oba sta lepa, ampak meni izgledata enaka in glede na to, da imam kmalu namen obiskati Gradec, di bom privoščila kar b.pretty lak. Upam le, da ga najdem v Bipi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Če imaš opcijo, bi ti tudi jaz priporočala b.pretty :) Mislim da boš dobila, ponavadi ni nekega navala na b.pretty limited edition

      Delete
  3. they're really the same :O we have Bipa in Croatia too! :D and those polishes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thanks, I will fix my post :)

      Delete
  4. Oj, sem iskala swatche tega BP lakca in sem najprej našla post od tvojega fanta in se nasmejala do solz! =)) Tvoja primerjava je pa povzročila, da sem se zaljubila, UAUUUUU, kako sta oba lepa! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, lepo :) Sta pa res oba popolna in potrebujem oba, čeprav sta čisto ista <3

      Delete

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...