Avon Splendid blue

23:06

Hello!

This post is for the lovely Vita from Making up 4 my age She wanted to see it and I'll gladly show it :)

Splendid blue is one of the prettiest blues I own. Deep blue base with dens tiny blue and silver flecks. This is two thin coats and the polish practically applied itself. Great brush and excellent formula. So far I only had great experiences with Avon nail polishes. Too bad they don't sell them in stores, they only do catalogue sale. The pictures in those catalogues are usually ugly as sin :) Not even real photos, photoshopped cartoonish pictures. I definitely recommend you this polish, I must try it once with a matte topcoat, it would probably give the look a suede effect.





Any Avon polish that you would recomment to me?
Thanks for stopping by**

You Might Also Like

14 comments

  1. Holy Moly, that IS beautiful. Fingers crossed I find it in my Avon catalogue soon. Lovely swatches - thanks Ina :) xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. It sure is a beauty <3 You're welcome ;)

      Delete
  2. OMG, sveta perfekcija!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res je lep. Jaz sem ga kupila iz druge roke, so me zguglani swatchi prepričali. Iz kataloga zradi njihove slikice ga pa nikoli ne bi vzela :)

      Delete
  3. Mah prekrasen je o.O
    Pa oblika tvojih nohtov, mi je zelo všeč :)

    ReplyDelete
  4. OMG this is the reason why blues are the best polish colours :)

    xoxo
    gin

    ReplyDelete
  5. wow, kakav ljepotan... za proslinit nad njim *.*

    ReplyDelete
  6. Kako je čudovit!
    Glede slik v katalogu pa se strinjam, kar nekaj so, niti približno realne. Zato se tudi ne odločam pogosto za nakup njihovih lakov, le takrat ko najdem kak dober swatch.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jap, jaz enako. Škoda, ker so drugače zelo dobri laki

      Delete
  7. Aaaaa, nekako sem ga spregledala in zdaj se tepem po glavi, kako mi je to uspelo?! Ampak sem ga videla na ARSu in takoj prihitela še sem napisati, da je lak nadčudovit. Zagotovo sodi med top 5 najlepših temno modrih lakov. <3 K temu seveda pripomorejo tudi tvoji čudoviti nohti. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe se zgodi :) Čudovita modra je. Pa hvala za tak lep komentar :*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...