What I wore: June

08:30

I'm back yay :D Missed blogging soooooo much. I still have some exams but I've passed most of it. Even though I didn't blog about nail polish I still wore it:) Here are some snap shots of what I wore in June.

Deborah Milano Sense tech 05

Catrice Pool part at night with Essence Gold fever

Essence Blue addicted over L.A. Girl Dance studio

Essie Topless&barefoot with Essence Make it golden

French mani (yes, hell finally froze :)

Gabriella Salvete109

Glitter puke; Golden rose 294 and Essence Glorious aquarius over blue base

Nautical fail

Essence Back to black with Depend 035

Nfu.oh 61  <3

Sephora by OPI Meet for drinks

Jelly sandwich with OPI Koala bear-y, Essence Blair and Essence Jummy gummy 

OPI Koala bear-y with Essence Waking up in Vegas

Skittles: Essie Smokin' hot, OPI Glow up already, no name taupe, OPI Show it and glow it!, Essence Zulu

Water marble: OPI Koala bear-y, Essence Gabriella and Essence Wake up!

S-he 393, konad m57 and Essence Check me out

Would you like to see more detailed post on any of this manis?
If you wanna see what I wore in July, you'll find out in my next post:)
Thanks for stopping by**

You Might Also Like

22 comments

  1. make a haul post from the last time u blogged its my fav part ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Težka, nisem nič vodila evidence, kaj sem kupovala :D Dobiš konec meseca, una tvoja Smart girls lakca pa tud prideta v kratkem na vrsto :)

      Delete
  2. Super manikure, sploh se ne morem odločiti, katera mi je bolj všeč, ker so vse krasne.

    ReplyDelete
  3. Aaaaa WB! Yeeeey!
    Meni najljubša je zadnja! Pa tista nautična mi je tudi všeč ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaaaa hvala :) Zadnja je bila super za poletje, je pa iz Rihanninega spota za Rude boy (ozadje).

      Delete
  4. krasne manikure, možda bih se ipak odlučila za ovu crnu s funky frenchom :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :* Meni je bila tudi všeč za nosit :)

      Delete
  5. Super manikure =). Res ne morem vrjet, da si naredila francosko, mi res deluješ bolj proti kot za( tako kot si sama napisala). Si pa naredila res čudovito francosko!
    Drugač pa res si lepe nohte nosila celi junij, komaj čakam da vidim julij =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :) Francoska je bila pa bolj za foro narejena kot zares :D

      Delete
  6. Preveč, preveč je lepih ... nohtov. :D
    Preveč mi jih je všeč, da bi naštevala, ampak v zadnjih mesecih sem videla toliko kombinacij, podobnih tvoji "Essie Topless&barefoot with Essence Make it golden", da bom morala ustvariti nekaj podobnega. Bo šla odlično zraven zlatih gumbkov na srajcah in puloverjih, ki so zdaj tako popularni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo hvala :) Super je taka kombinacija ja, zato ker je nevtralna in hkrati ne dolgočasna :)

      Delete
  7. So many of them, and all are very pretty, I'd have a hard time choosing a favorite

    ReplyDelete
  8. Amazing mani spam! I hope you enjoyed your break :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks :) Enjoyed it very well, buried under piles of books :D

      Delete
  9. Nfu, mornarka ^^ pa zadnja so smokin' h ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Funny, mojemu so tudi te všeč ;)

      Delete
  10. Si mi dala navdih za manikuro - http://nothinfancyreally.blogspot.com/2012/08/essence-iced-latte-essence-make-it.html :) Drugač pa je vse krasno! <3

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...