Comparison: Hypnotic poison vs. Don't bite me - Kiss me

10:43

Hello!

Long time no read I know *hides her head in shame* I had a lot of schoolwork and was working a lot. I have a ''comparison'' for you (well they're definitely not dupes) because I had a friend over and he was saying that they look the same (and that I have too many polishes). Amateur ;) The colors are not the same and yes, us women do see colors better in terms of  distinguishing the shades apart. It's a genetic thing connected with X chromosomes.



Hypnotic poison has a burgundy base and Don't bite me - Kiss is berry based. They're both two coaters and very shinny. The similarity is in the shimmer:; they both have pink and violet shimmer so they look most similar in strong light. I'd say you need them both :) But Don't bite me - kiss me was only in Twilight LE.






Which one do you like better?


Thanks for stopping by*

You Might Also Like

4 comments

  1. Imam oba in oba sta mi zelo všeč, tako da se ne morem odločiti, kateri mi je ljubši. Bi se pa strinjala, da sta oba must have. Vsaj zame. :)

    ReplyDelete
  2. Jah.. cisto druge barve! :D Meni je bite me noro vsec, samo ker sem itak prepozna (ni mi bil vsec v casu ko je bil dobavljiv) bom kar na drugem rdeckotu ostala... <3
    They are so classy.

    ReplyDelete
  3. Super primerjava.
    Sama imam samo Hypnotic poison, ker mi DBMKM ni bil všeč ko je bila ta LE na voljo, ampak potem ko ga pa ni bilo več na voljo bi ga pa seveda imela =).

    Vsekakor sta oba zelo lepa =)

    ReplyDelete
  4. @Taya: se popolnoma strinjam, oba sta must have :)

    @Tamara&colorfulbottle: isto pri meni;) sem dobila lak naknadno, takrat ko je bila ta kolekcija zunaj mi sploh ni bil všeč. Ga pa na arsu oddajam v podarim, dobim; če ga katera hoče :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...